Over ons
Islamic Relief Nederland is een onafhankelijk non-profit organisatie en zet zich in voor een zorgzame wereld. Waarin het verbeteren van de levenskwaliteit van minderbedeelden wereldwijd prioriteit heeft. Hierdoor kunnen zij – tijdens calamiteiten – veerkrachtig blijven en oorzaken van armoede aanpakken. Dat maakt de hulp die wij bieden duurzaam.

  • Wij bereiken jaarlijks meer dan twee miljoen behoeftigen en/of armen.
  • Wij ondersteunen maandelijks meer dan 5000 weeskinderen
  • Wij zijn actief in 29 landen
  • Inmiddels hebben wij meer dan 300+ projecten uitgevoerd

Jouw rol
Als je onze collega wordt, dan ondersteun je in de eerste plaats de General Manager van Islamic Relief Nederland. Daarnaast ben je het eerste aanspreekpunt voor alle andere medewerkers. Je hebt snel door hoe de stichting in elkaar zit, waar de prioriteiten liggen en hoe jíj daarin het beste kunt faciliteren. Je werkzaamheden gaan van HR tot finance tot aan het organiseren van evenementen. Zelfstandig, assertiviteit en flexibel zijn belangrijke eigenschappen voor deze rol. Om die reden is het handig dat je al wat meters hebt gemaakt als managementassistent, of in een andere rol waarin je deze kwaliteiten goed kon gebruiken.

  • HR gerelateerd werkzaamheden (Werving & Selectie, salarisadministratie, contacten met externe bureau voor loonadministratie
  • Uitvoering van de werkzaamheden van het team coördineren en kwaliteitscontroles uitvoeren
  • Plant wekelijks teamoverleg
  • Bedrijfsresultaten en doelen presenteren en verantwoorden
  • Samen met teamleiders het Jaarplan, doelstellingen en begroting opstellen
  • Signaleren ontwikkelingen, regelgeving en richtlijnen die mogelijk impact hebben op de stichting en anticipeert hierop met stakeholders
  • Voert samen met General manager periodieke gesprekken met medewerker
  • Contactpersoon (Verzekeringen, ICT-bedrijf, Instanties, accountant etc.
  • Signaleert, analyseert en rapporteert ontwikkelingen en knelpunten in de uitvoering van het operationeel beleid en overlegt hierover met betrokkenen
  • Doet verbeteringsvoorstellen ten aanzien van werkwijze, doelstellingen en beleid
  • Analyse van door de afdelingen opgestelde rapportage
  • Gesprekspartner samenwerkingspartners

Jouw profiel

  • Je beschikt over tenminste hbo+ werk- en denkniveau;
  • Je hebt uitstekende sociale en communicatieve vaardigheden
  • Je kunt je zowel mondeling als schriftelijk perfect uitdrukken in het Nederlands en Engels
  • Je hebt minimaal 5 jaar ervaring als managementassistent
  • Je bent flexibel, zelfstandig en werkt oplossingsgericht
  • Je hebt ervaring in het managen van strategische samenwerkingen met bedrijven, particulieren en instanties
  • Goede kennis van en ervaring met Microsoft Office (Word en Excel)
  • Je bent een echte duizendpoot.

 

Dit bieden wij
Wij bieden je een jonge, dynamische werkplek aan in het bruisende Amsterdam, wat je af en toe zult verruilen voor afgelegen dorpen wereldwijd om oog in oog te staan met de projecten waar jij aan meewerkt.

  • Marktconform salaris
  • Reiskosten vergoeding
  • Pensioen regeling
  • Een werkweek van 32 – 40 uur, (de pauzes zijn betaald)

Solliciteren?
Stuur ons dan nu jouw sollicitatie en CV. naar recruitment@islamic-relief.nl en wie weet schuif je binnenkort bij ons aan op de Jan rebelstraat 5 in Amsterdam. We kijken er naar uit om kennis te maken. Heb je nog vragen dan kun je contact opnemen met M’hamed Abalhaj op +316155351 77

Islamic Relief Nederland ∙ ANBI 003410511 ∙ ©2021 ∙ Privacy Statement ∙ Cookieverklaring